Αναζήτηση Αποστολής

Συχνές ερωτήσεις για τις υπηρεσίες courier

Θέλω να παραλάβω με κουριερ (courier) έναν φάκελο από την Ελλάδα ή μια άλλη χώρα. Πως μπορώ να το κάνω;

Για την παραλαβή μιας αποστολής με courier, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου πρέπει να μας δώσετε την διεύθυνση και τα στοιχεία του προσώπου ή της εταιρίας από όπου θα γίνει η παραλαβή. Καταβάλοντάς μας το αντίτιμο της υπηρεσίας που ζητήσατε θα δώσουμε εντολή σε έναν courier να παραλάβει την αποστολή σας. Σημειώστε ότι για την αποστολή και παραλαβή ταχυμεταφορικών αποστολών εξωτερικού ισχύει ένας πολύπλοκος τιμοκατάλογος γι αυτό θα σας συμβουλεύαμε να επικοινωνήσετε με την γραμματεία ώστε να σας ενημερώσει για την συνολική διαδικασία και το ακριβές κόστος των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Υπάρχει η δυνατότητα να στείλω με κουριερ (courier) - αυθημερόν - ένα φάκελο ή ένα δέμα;

Η υπηρεσία ταχυμεταφοράς αυθημερόν ισχύει ΜΟΝΟ για την περιοχή της Θεσσαλονίκης και όχι για όλο τον Ελλαδικό χώρο. Ιδιαίτερα για την περιοχή της Θεσσαλονίκης, μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε μόνο κάτω από κάποιες προϋποθέσεις ανάλογα την ώρα ή περιοχή παραλαβής - παράδοσης. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στην αντίστοιχη ιστοσελίδα της υπηρεσίας αυθημερόν για την Θεσσαλονίκη.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραδώσει ο κουριερ (courier) την αποστολή μου στον παραλήπτη;

Δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη απάντηση στο ερώτημά σας. Ο χρόνος παράδοσης ενός ταχυδρομικού αντικειμένου ποικίλει. Σε όλη την νησιωτική Ελλάδα, την Πελοππόνησο και την Ήπειρο ο χρόνος παράδοσης των ταχυμεταφορικών αποστολών είναι δύο (2) εργάσιμες ημέρες. Στην υπόλοιπη χερσαία Ελλάδα ο χρόνος παράδοσης των αποστολών είναι μια (1) εργάσιμη ημέρα. Δώστε προσοχή στις δυσπρόσιτες περιοχές όπου απαιτείται μια (1) ή και δύο (2) εργάσιμες ημέρες, επιπλέον, για να παραδοθεί η αποστολή σας. Ως δυσπρόσιτη περιοχή νοείται η περιοχή όπου δεν υπάρχει κατάστημα της acscourier. Ο ασφαλέστερος τρόπος για να μάθετε τον ακριβή χρόνο παράδοσης μιας αποστολής με κουριερ (courier) είναι να τηλεφωνήσετε στην γραμματεία μας.

Θέλω να παραδώσω έναν φάκελο μέχρι τις 10 το πρωΐ. Είναι εφικτό;

Υπάρχει η δυνατότητα πρωϊνής παράδοσης στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη Ελλάδα, τις εργάσιμες ημέρες και όχι το Σάββατο όπου οι ταχυμεταφορικές αποστολές παραδίδονται μέχρι τις μια (1) το μεσημέρι. Προσέξτε ότι η υπηρεσία είναι συμπληρωματική της απλής ταχυμεταφορικής αποστολής και έχει επιπλέον κόστος. Συμβουλευτείτε τον τιμοκατάλογό μας για την Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης μιας ταχυμεταφορικής αποστολής με κουριερ (courier) το Σάββατο; Θα πληρώσω επιπλέον χρήματα;

Βεβαίως και υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Η παράδοση Σαββάτου είναι μια πρόσθετη υπηρεσία ταχυμεταφορών και έχει επιπλέον χρέωση σύμφωνα με τον τιμοκατάλογό μας. Αν θέλετε να στείλετε μια αποστολή με κουριερ (courier) σε περιοχή όπου απαιτούνται δύο (2) εργάσιμες ημέρες για την παράδοση (νησιωτική Ελλάδα, Ήπειρος, Πελοππόνησος, δυσπρόσιτες περιοχές) πρέπει να μεριμνήσετε για την παράδοση της αποστολής σας, το αργότερο, μέχρι τις επτά το βράδυ (19:00) της Πέμπτης στα γραφεία μας.

Μπορείτε να παραλάβετε έναν αριθμό πρωτοκόλλου από μια δημόσια υπηρεσία;

Ο αριθμός πρωτοκόλλου αποτελεί μια από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες ταχυμεταφοράς. Επιπρόσθετα, πολλοί πελάτες μάς ζητούν να μεταφέρουμε δικαιολογητικά προς μια δημόσια υπηρεσία (π.χ. για την συμμετοχή τους σε ένα διαγωνισμό) και αφού σφραγιστούν και υπογραφούν να τους τα επιστρέψουμε πίσω. Έχετε υπόψη σας ότι κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου δεν δίνουν αριθμό πρωτοκόλλου οπότε θα ήτανε συνετό από μέρους σας να επιβεβαιώσετε την παροχή αριθμού πρωτοκόλλου από την δημόσια υπηρεσία για να μην ταλαιπωρηθείτε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η υπηρεσία αυτή χρεώνεται ακριβώς το διπλάσιο της απλής μεταφοράς ενός ταχυδρομικού αντικειμένου. Επί της ουσίας, θα σας χρεώσουμε δύο (2) φορές. Μια (1) για την μεταφορά του ταχυδρομικού αντικειμένου με κουριερ (courier) προς την δημόσια υπηρεσία και μια (1) για την επιστροφή του στην έδρα σας, σύμφωνα με τον τρέχον τιμοκατάλογο υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η αποστολή μου παραδώθηκε επιτυχώς;

Μπορείτε πολύ απλά να επικοινωνήσετε με την γραμματεία μας. Για δική σας διευκόλυνση, καλό θα είναι να έχετε τον αριθμό αποστολής που βρίσκετε στο αποδεικτικό παραλαβής που σας έδωσε ο κουριερ (courier) όταν παρέλαβε την αποστολή σας. Έχοντας αυτό τον αριθμό μπορούμε, άμεσα, να σας δώσουμε πληροφορίες για την ημερομηνία και ώρα παράδοσης της αποστολής σας καθώς και το ονοματεπώνυμο του ανθρώπου που υπέγραψε κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατόν να έχετε τον αριθμό της αποστολής υπάρχει και πάλι η δυνατότητα εύρεσης των στοιχείων παραλαβής αλλά απαιτούνται επιπλέον στοιχεία για την διεύθυνση παραλαβής και αποστολής. Η διαδικασία αυτή δεν είναι άμεση αλλά απαιτεί κάποιο επιπρόσθετο χρόνο οπότε θα σας ζητηθεί κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σας γνωστοποιήσουμε αργότερα τα στοιχεία παραλαβής. Να σημειώσουμε ότι τα στοιχεία παραλαβής δεν αποτελούν κάποια υπηρεσία ταχυμεταφορών, οπότε και δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση, αλλά αποτελούν υποχρέωσή μας απέναντι στους πελάτες μας.

Πως μπορώ να μάθω το κόστος της αποστολής ενός φακέλου ή δέματος με κουριερ (courier);

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι πολύπλοκη και δεν μπορεί να απαντηθεί δίνοντάς σας μια συγκεκριμένη τιμή. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε η τιμή αυξομειώνεται από το:

  • αν είστε πελάτης λιανικής ή χοντρικής
  • αν η αποστολή σας είναι για την Ελλάδα ή το εξωτερικό
  • αν η αποστολή σας είναι για τα νησιά ή την ηπειρωτική Ελλάδα κ.ο.κ

Στην ιστοσελίδα μας υπάρχουν αναλυτικοί τιμοκατάλογοι ταχυμεταφοράς αντικειμένων για τις αποστολές σας στην Θεσσαλονίκη, την Βουλγαρία, την Ρουμανία και την υπόλοιπη Ελλάδα. Ειδικά για τις αποστολές στο εξωτερικό, λόγω της πολυπλοκότητας του τιμοκαταλόγου, θα σας συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε με την γραμματεία.

Μέχρι ποια ώρα μπορώ να παραδώσω ένα φάκελο ή δέμα για να αποσταλεί με κουριερ (courier) την ίδια ημέρα;

Αν θέλετε να παραλάβουμε το ταχυδρομικό αντικείμενο από το κέντρο της Θεσσαλονίκης τότε θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέχρι τις έξι και μισή το απόγευμα (18:30). Αν η διεύθυνσή σας βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε νωρίτερα ώστε να υπάρχει επαρκής χρόνος για την μεταφορά του αντικειμένου. Σημειώστε ότι ειδικά για το Σάββατο, οι κουριερ (courier) δεν παραλαμβάνουν αποστολές οπότε θα πρέπει να προσκομίσετε το ταχυδρομικό αντικείμενο στο γραφείο μας.

Ποιες είναι η εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματός σας;

Οι εργάσιμες ημέρες είναι από την Δευτέρα έως το Σάββατο. Τις καθημερινές ημέρες οι ώρες λειτουργίας είναι από τις οκτώ το πρωΐ (08:00) μέχρι τις επτά το βράδυ (19:00) και το Σάββατο από τις εννέα το πρωΐ (09:00) μέχρι τις μία το μεσημέρι (13:00). Να σημειώσουμε ότι το Σάββατο δεν γίνονται παραλαβές ταχυδρομικών αντικειμένων από τους κουριερ (courier) παρά μόνο παραδόσεις.

 

Θεσσαλονίκη, Κέντρο

Σαλαμίνος 10
Τ.Κ.: 54625
Χώρα: Ελλάδα
Τηλ.:2310.529.000
Φαξ:2310.521.524
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Θεσσαλονίκη, Ανατολικά

Βασιλίσσης Όλγας 224
Τ.Κ.: 55133
Χώρα: Ελλάδα
Τηλ.: 2316.00.9797
Λειτουργία: 10:00 - 18:00
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αθήνα, Κέντρο

Δηληγιάννη Θ. 22Α
Μεταξουργείο
Τ.Κ.: 10438
Χώρα: Ελλάδα
Τηλ.: 210.520.1001
Φαξ:  210.520.1002
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.